Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma

Publicerad 2012-03-09 21:35:22 i Allmänt

Hej,
Kom hem ifrån jobbet för ca 1 timma sedan, så har hunnit äta lite och har nu börjat städa lite. Blir dock inte mycket städ idag, känner mig ganska så trött efter dagens pass. Men ska fixa lite i alla fall inför imorgon.

Fick nämligen jobba imån också! :) Och sedan på kvällen kommer Emma och Jenny hit för lite mingel och mat! Hoppas såklart också att vi ska hinna se Melodifestival finalen! Har ju lyckas missa alla de andra tävlingarna, men alltid kul att se vilket bidrag som vi ska skicka iväg!
Jag gillar ju Loreens Euphoria och Dannys Amazing, men jag tror de är de enda jag vet som ska vara med i finalen.
Blir att lyssna på de övrig bidragen imån, så jag vet vilka det är!

Eftersom jag hade tänkt att städa och fixa imån på dagen blir det att göra lite nu och lite imån bitti. Sedan får Sammi fixa det sista. Är ju egentligen inte så mycket som behövs göras, men alltid kul när det är lite finare när det kommer gäster.

Nu ska jag fixa det sista innan jag ska krypa ner i sängen!
Sov så gott, hörs imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela