Stina

- Si vis Amari, Ama -

Kvällsmat

Publicerad 2012-03-03 22:23:53 i Allmänt

Hej!
Sitter, precis som jag gjorde igår, och väntar på att ugnen ska bli varm!
Sedan blir det till att äta lite och sedan sängen. Ska öppna imån, så måste somna i tid.
Igår när jag hade ätit fick jag en massa energi och hittade på en massa saker att göra, när jag kom i säng vid 12 var det en utav mina favoritfilmer på tv.

Kanske var det tur att jag ändå lyckades bli lite sen idag, eftersom det varit varmt nu i 2 dagar har all snö börjat smälta, vilket såklart är helt underbart! Men gångbanorna är inte sandade och är nu isbanor. Så får nog bli att ta bussen tills det antingen blivit lite varmare eller tills dom har hunnit ut och sanda.

På jobbet gick det bara bra, hann göra en del saker som bara skjuts upp hela tiden!

Nu blir det att tvätta av sminket och sedan göra lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela