Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ledig!!

Publicerad 2012-03-14 09:06:53 i Allmänt

God morgon!
Är ledig både idag och i morgon, underbart! :) Solen lyser och det har slutat blåsa som de har gjort de sista dagarna. Men tyvärr är det inte så varmt, 0 gradigt ute nu.

Idag blir det date med fina Helena, vi är nästan aldrig lediga samtidigt längre, så det var längesedan vi hade en heldagsdate! Men eftersom jag bytte mitt pass idag och jobbade igår istället blev det helt plötsligt en lucka!

Igår efter jobbet blev det hem en sväng innan jag gick förbi Sarah, blev som vanligt en kopp te och kollade på Top Model Sverige.

http://binaluttan.blogg.se/images/2012/topmodel_187262182.png

Sedan gick jag hem och la mig till rätta i soffan för att se Desperate Housewifes innan det var dags att sova. Men som vanligt när inte Sammi är hemma så tar det lång tid för mig att somna, så det blev en hel del tvtittades till.
Nu blir det lite frukost innan det är dags att göra sig klar och ta tag i dagen!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela