Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ledig!!

Publicerad 2012-03-06 14:59:47 i Allmänt

Hej!
Idag är jag som sagt ledig och det är underbart!
Vaknade kring 8, solen sken och det var underbart väder. Men kände mig fortfarande väldigt trött så bestämde mig för att försöka somna om. Så typ fram tills nu har jag gjort väldigt lite. Ligger kvar i sängen och kollar tv och sover om vart annat. Ändå är jag jättetrött hela tiden, tur att det bara är för en kort period.

Igår var det fullt ös på jobbet.
Precis lagom tills jag kom hem hade Sammi maten redo! Sedan hinner jag inte göra mycket innan det är dags att sova. Ett värmande bad för ryggen och sedan blir det sängen.

Idag var jag lite sugen på att åka in till stan för en lunch med Sammi, men det var fullt upp i butiken så vi får ta det en annan dag. Tror nog jag ska fortsätta och slappa, kanske äta lite god glass? Ja, det är jag nog värd! ;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela