Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag

Publicerad 2012-03-31 11:12:13 i Allmänt

Hej!
Min sömn verkar gå ganska så mycket i vågor. Nu har jag kommit dit när jag är jättetrött, har ont i huvudet men kan ändå inte sova. Har legat i sängen och försökt somna om de sista timmarna, men idag vill det sig inte. Kommer ändå att gå och lägga mig igen och i alla fall vila lite. Men var så hungrig nu så var tvungen att gå upp och få i mig lite mat.

http://4.bp.blogspot.com/_XNNK7jyxVEg/S86Je_OAk5I/AAAAAAAADSo/C9TjmlR25ok/s1600/jagarsatrott.gif

Fastän att det blev kallare igår så är det ändå ingen snö som har lagt sig utan det känns nästan som om mer har försvunnit.
Idag är det strålande sol, blå himmel och flera plusgrader ute. Fastän att det många ställen är väldigt mycket snö kvar börjar det på vissa ställen komma fram lite bra mark! :) Men såg på nyheterna nu att det kanske skulle komma mer snö i eftermiddag, men det tror vi på först när vi ser det! Annars hoppas jag in i det sista att det var sista snön för denna vinter som föll igår.

Nä, nu ska jag försöka sova lite till. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela