Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lycka

Publicerad 2012-03-29 19:22:00 i Mini

Gick som vanligt hos barnmorskan.
Minis hjärta slog på som bara den! 
Magen växte som den skulle och allt såg bra ut.
Barnmorskan sa att forhoppningsvis ses vi vid nästa möte, men efter det är det nog tveksamt om du får komma igen! Sedan la hon till att de flesta går över tiden med sitt första så vi kanske hinner ses 2-4 gånger till. Jag hoppas såklart på alternativ 1! Eller att vi hinner ses en gång till och sedan får det vara klart.

Vi vill ha Mini hos oss nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela