Stina

- Si vis Amari, Ama -

Onsdag

Publicerad 2012-03-07 10:47:00 i Allmänt

God morgon!
Vaknade som vanligt kring 8 och har ätit lite frukost för ett tag sedan och hoppas på att solen snart ska komma fram! Ser att den är sugen på att försöka komma fram men molnen är inte så villiga. Verkar blåsa en hel del ute också, men är i alla fall inga minus grader idag.
Annars har jag tänkt att ta det lugnt idag, börjar vid 15, men blir nog till att slappa, eventuellt fixa naglarna, fram tills dess så jag orkar jobba.

Vet inte om det bara var jag, eller om det var längesedan jag kollade på tv, men shit vad reklam det var igår på DH eller? Vad tyckte ni annars om premiäravsnittet? Höll det måttet?
Jag gick och la mig direkt efter, kände mig fortfarande väldigt trött. Men då var det dags för Mini att vakna! :)
H*n hade bestämt sig för att lägga sig högt upp så det gjorde ont att andas. Men efter ett tag sittandes började det gå över.

Nu ska jag gå tillbaka till sängen och titta på 7th heaven! Riktigt bra tv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela