Stina

- Si vis Amari, Ama -

P Mini

Publicerad 2012-03-12 23:39:57 i Mini

Folk säger och jag läser på olika ställen att nu i "slutet" känner man inte bebisen på samma sätt som man gjort innan. För några dagar sedan förstod jag inte vad som menades, men de sista dagarna har jag verkligen förstått.

Känns oftast som att Mini ligger med ryggen mot min mage och händerna och fötterna sätter h*n spjäl med mot ryggen och sedan försöker h*n tänja så det finns så mycket plats som möjligt. Ligger väldigt sällan still en längre period utan när jag rör mig så brukar det röra sig ganska så rejält inne i magen också. En sån sjukt häftig känsla.

Längtar efter att börja fixa det sista här hemma så att allt är klart för den stora dagen då du väljer att komma till oss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela