Stina

- Si vis Amari, Ama -

Soffdag

Publicerad 2012-03-27 12:36:51 i Allmänt

Flyttade mig ifrån sängen till soffan och ligger fortfarande kvar där! :) Har hunnit med att äta lite frukost och snart blir det nog att sova en liten sväng.
Var soligt och fint i morse men nu ser det bara grått och trist ut. Perfekt för en soffdag alltså!
Tittar just nu på Project runway och blir alltid lika imponerad av hur snabbt och "lätt" designerna bara slänger ihop de olika kläderna. Tänk om jag kunde göra det? Då borde jag väl alltid ha något att ta på mig? Eller? Tror vi att dom har samma problem ändå?

http://altins.blogg.se/images/2010/project_runway_76326853.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela