Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sol

Publicerad 2012-03-05 12:39:32 i Allmänt

Hej!
Pigga och glada att starta en ny vecka?
När jag vaknade kring 7,30 idag var det - 14 grader. Ingen vår är påväg här inte...
Men precis som vanligt ska vädergudarna jävlas lite! Men eftersom det innebär vårkänsla så känns det ändå helt okay.



Alla träd var vita och fina och solen lös i massor!

Nu är det bara - 2 grader. Solen lyser och himlen är blå, underbart!

Hade ett möte på jobbet vid 10 i morse, sådär kul när jag börjar 14. Men men det var bara att göra sig klar och åka dit. Var klart lite före 11 så då åkte jag hem igen. Har suttit på balkongen med en kopp te och njutit utav solen.
Kanske snart dags att göra i ordning där ute? Har äntligen skottat där ute, har haft typ 1 m snö så dörren har knappt gått att öppna. Men nu ser vi golvet igen!

Nu blir det till att äta lite lunch innan det är dags att åka tillbaka till jobbet.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela