Stina

- Si vis Amari, Ama -

Städat

Publicerad 2012-03-12 13:21:35 i Allmänt

Hej!
Började i rätt ända idag, eller vad jag ska säga. Började med att duscha och fixa mig klar och sedan städade jag så länge jag kunde innan det var dags att äta och fixa lite.
Nu är jag klar och har lite tid till godo, än så länge! Så kanske slipper springa till bussen?!

Ute blåser det enormt och men solen lyser i massor! Ser och hör hur snön bara smälter bort. Utanför kör lastbilar och traktorer med stora snölass, nu ska snön bort!

http://sannahp.blogg.se/images/2011/droppen-702672_136818816.jpg

Nä, nu blir det att göra mig klar och gå till bussen!
Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela