Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2012-03-22 10:24:08 i Allmänt

Hej!
Vaknade med en massa energi i morse, men nu är den borta!
Men hann städa i ett av mina köksskåp i alla fall. Herregud vad skit jag samlar på mig, är mästare på att inte slänga. Men nu tog jag tag i det och slängde en del. Till och med min potatisskalare som jag bara var tvungen att köpa för flera år sedan och kanske har används en gång. Men kanske är det nu jag kommer börja använda den? Hmm, kanske får leva vidare lite i källaren... ;)

Annars är det lugnt i dag, är ledig, så ska inte göra så mycket. Strax blir det att äta lite frukost och sedan lite soffhäng. Funderar på en liten promenad för att få komma ut lite, eller så väntar jag tills Sammi kommer hem så vi kan promenera lite tillsammans, alltid lika mysigt!

Nä, nu skriker magen efter lite mat! Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela