Stina

- Si vis Amari, Ama -

Trött

Publicerad 2012-03-16 22:54:54 i Allmänt

Hej!
Sicken dag det har varit, för mig som inte längre gör så mycket om dagarna, så känns det verkligen i kroppen efter dagar då det är flera saker inbokade.

Dagen började vid 8, upp duscha och fixa lite, vid 11,30 hade vi besök hos barnmorskan.
Är överlycklig att vi äntligen fått tillbaka "våran" barnmorska. Har haft vikarie efter vikarie då hon varit sjukskriven. Men idag var hon tillbaka!
Mini växte som h*n skulle och nu ligger h*n redo! Fick även höra hjärtslagen ♥ Alltid lika underbart.

Efter vi varit där åkte jag med Sammi in till stan också åt lite lite lunch innan det var dags för mig att åka tillbaka och jobba. Idag var det fullt ös, många som var sugna på att fredagshandla.

Väl hemma blev jag riktigt hungrig och gick iväg till Coop för att handla något färdigt. Nu har jag precis ätit och ska gå och lägga mig, är riktigt trött. Ska bli skönt att somna tidigt och sedan in behöva stressa imån bitti.

Sov så gott, så hörs vi imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela