Stina

- Si vis Amari, Ama -

Trött

Publicerad 2012-03-02 21:58:59 i Allmänt

Hemma ifrån jobbet nu! Och är toktrött, hade helst velat lägga mig i sängen med en gång men är alldeles för hungrig. Sitter istället och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan fixa mig lite mat.

Annars var det fullt ös på jobbet, så det var inget annat än kassa som hanns med.
Tycker inte riktigt om när jag inte kan lämna det fint, men tyvärr så blir det ju så vissa dagar. Hade jag fått hade jag nog gärna stannat kvar bara en liten stund för att få fixa lite.
Det är ju så mycket skönare att komma på morgonen och det är städat och fint och inte kaos... Fastän jag är trött är det ändå skönare att kunna somna och veta att det är fint! :)

Hoppas i alla fall att ni haft en bra fredag, så hörs vi imån igen!

Sov sött!

http://shineonwithemily.blogg.se/images/2010/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa_79918735.jpg

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-03 11:32:08

vart jobbar du gumman ? puss

Postat av: Stina

Publicerad 2012-03-03 12:23:35

Postat av: Stina

Publicerad 2012-03-03 12:24:00

Jag jobbar på Willys. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela