Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tröttast

Publicerad 2012-03-18 23:12:26 i Allmänt

Hej,
Blev en liten extra sväng efter jobbet. Men nu är jag hemma! Är riktigt trött i kroppen idag, men få vila upp mig ordentligt på tisdag så orkar jag ett tag till! :)
Träffade en annan tjej ifrån föräldragruppen idag, vi är beräknade till samma dag, och hon har nu jobbat sin sista dag. Just nu känner jag mig lite avundsjuk, men vet att det inte skulle passa mig att gå hemma så länge.
Men eftersom tröttheten har kommit tillbaka lite och ryggen börjar kännas igen skulle det vara skönt att vara hemma. Men bara i nån dag! :) Jag får helt enkelt bli bättre på att vila och inte göra något på mina lediga dagar.

Nu är det 9 pass kvar för mig innan jag har tänkt att vara ledig, men fortsätter jag att må bra har jag ändå tänkt att jobba lite extra så länge jag orkar och kan. Tror att det är det bästa för mig.

Nu blir det att ta ett värmande bad innan det är dags att sova. Känner på mig att jag kommer att sova riktigt gott inatt.

Sov så gott, så hörs vi imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela