Stina

- Si vis Amari, Ama -

Uppe

Publicerad 2012-03-29 09:57:41 i Allmänt

Trodde knappt det var sant när klockan ringde i morse, var så trött... Vaknade först vid 7,30 och kände mig ganska så pigg, hörde fåglarna kvittra och solen lös in i lägenheten. Hade en hel timma kvar att sova så jag somnade om och det skulle jag inte ha gjort, shit vad trött jag är.
Men har i alla fall lyckats ta mig upp, duscha och fixa mig inför dagens äventyr.

Först blir det som sagt till barnmorskan och sedan in till stan. Har lämnat in 4 st klockor som jag ska hämta och sedan är det lite småsaker som behövs köpas. Sedan ska jag även hämta Minis paket, hann inte det innan jobbet igår och efter jobbet åkte jag ju in till stan.

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela