Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vår

Publicerad 2012-03-02 12:31:15 i Allmänt

Kollar runt lite på facebook och läser alla underbara uppdateringar om att solen lyser på alla!
Verkar vara så över nästan hela Sverige! Vågar vi tror att det är våren som börjar komma?

Fastän att det fortfarande är mycket snö kvar här så har ändå väldigt mycket smält bort de sista dagarna.
Det är bara till att hoppas att solen fortsätter att skina så att det bara fortsätter att smälta!

http://kidneybonan.files.wordpress.com/2010/03/takdropp2.jpg

Så jag erkänner att jag börjar få lite vårkänslor! Igår trotsade jag vinterjackan och körde på en lite tunnare variant. Lite tajt och svårt att andas men annars gick det fint! ;) Körde den mycket uppknäppt.

Nu är det verkligen dags för mig att fixa mig inför jobbet! Höjer nog musiken lite och försöker skapa lite fredagskänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela