Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vill inte

Publicerad 2012-03-05 13:19:55 i Allmänt

Sitter och ska snart gå till jobbet.
Idag vill jag verkligen inte.
Det är såklart tråkigt att sitta hemma, men vissa dagar känner jag bara för att inte göra något, eller typ idag, bara njuta i solen!
Vara inomhus och låtsas att det är jättevarmt och skönt ute eftersom solen värmer så skönt här inne! Inte gå fram till fönsterna för att se alla stora snöhögar som är ute.
Nä, nu får värmen komma och smälta bort all snö och snabbt ska det gå! :)





Får hoppas att vädret håller i sig tills imån då jag är ledig!

Nä, dags att återgå till verkligenheten.
Jag måste till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela