Stina

- Si vis Amari, Ama -

1 maj

Publicerad 2012-05-01 10:34:37 i Allmänt

Hej!
Idag är det Minis födelsedag, undra om h*n tänker komma?! :)
Nä, men idag är som sagt min beräkade dag så idag tror jag verkligen inte h*n kommer. Känns lite för bra i planeringen!

Solen hittade tillbaka till Umeå igår eftermiddag och det blev riktigt varmt och skönt. Vi var iväg och köpte en ny grill och sedan åkte vi hem till Sarah för att äta valborgsmiddag! :) Jag var inte riktigt på mitt bästa humör, så gick hem efter det och la mig och vilade en stund innan jag gick tillbaka till Sarah för att gå till majbrasan.
Hennes killar spelade lite fotboll innan vi gick hem till värmen igen för att drick lite te.

Kvällen avslutades med en liten promenad och sedan som vanligt ett varmt bad och lite snacks till det!



Även idag fortsätter solen att skina så vi har planerat att grilla, tror nog vi ska hinna med att ta någon promenad också. Jag är just nu sugen på att gå in till stan för att äta glass! :) Får se vad Sammi tycker om den iden?

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela