Stina

- Si vis Amari, Ama -

Besök

Publicerad 2012-05-07 19:06:10 i Allmänt

Längtar en massa tills fredag då min syster och svägerska ska komma hit!
Ska bli så kul! Tredje besöket för min syster och premiär för svägerskan. Hoppas på strålande väder hela helgen så att Umeå får visa ifrån sig sin bästa sida!

Trodde att Mini kanske skulle bli lite irriterad över att jag nu har något annat att längta efter och komma till oss, men icke. H*n trivs fortfarande bra där inne och har inte visat några tecken på att vilja komma ut.
Snälla söta rara Mini kom nu jag orkar inte mer.
Vill mysa med dig!

Kommer Mini dessutom före helgen kommer även mamma och pappa upp! Så då blir det fullt hus här uppe. Har en massa bra saker att se fram emot! Som jag längtar!

Nu blir det fortsatt soffhäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela