Stina

- Si vis Amari, Ama -

Då var jag tillbaka

Publicerad 2012-05-22 17:05:01 i Allmänt

Hej,
Då ska vi se om jag hinner ta tag i bloggandet igen! :)

Torsdagen den 10 maj kl 00,53 kom vår älskade lilla son till världen. 
Allt gick bara bra och vi mår alla bra.


De första dagarna var det fullt upp. Min mamma, syster och svägerska var här blandat med besök ifrån Sammis familj och när min syster och svägerska åkte hem kom min pappa upp.
Nu är det tomt hus här och Sammi har börjat jobba igen. Själv försöker jag bara att hitta vardagen men misstänker att det tar ett tag innan den kommer.
Nu ska jag passa på att vila lite då Mini sover, men ville bara säga hej!

Kommentarer

Postat av: Jenny Taghvai

Publicerad 2012-05-22 20:29:38

Åh, underbart att du är tillbaka! Saknat dina uppdateringar:) men nu kommer de bli ännu roligare att läsa! Ser fram emot att följa ditt nya liv Stina, jag är dig hack i hälarna;) puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela