Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2012-05-31 11:31:16 i Allmänt

Hej,
Glömmer helt av min lilla blogg. Har fullt upp med annat! :)
Sammi och jag hade en heldag på stan i lördags och Mini skötte sig alldeles utmärkt. Lite akut när han blev hungrig, men det löstes snabbt!
Solen lös och vi åt första lunchen ute.
På söndagen var det lite kalas och såklart lite morsdagfirande innan vi åkte iväg på fotboll. Men det var Mini inte alls intresserad av, kanske var det lika bra då det inte alls gick bra i matchen...
Sedan var det som vanligt dags för Sammi att börja jobba, alltid lika tråkigt, men om 2 veckor har han semester! :)
Veckan har rullat på snabbt med besök varje dag. Igår var vi åter på stan och på kvällen blev det lite te hos Sarah. Nu sitter jag och väntar besök igen!
Mini skulle ju ha varit på återbesök hos barnmorskan igår eftersom hon tyckte att han inte hade gått upp tillräckligt, men hon var sjuk. En rolig sak dock, barnmorskan som ringde och sa att det var inställt kollade igenom hans journal lite och frågade om allt gick bra. Ja sa att allt gick som det skulle och sa att vi bara skulle komma för att väga igen då han inte gått upp tillräckligt, men det tyckte denna barnmorskan var helt onödigt eftersom han hade gått upp så bra i vikt. :) Så nu är han godkänd och klar!
Nä, dags att fixa lite fika.
Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela