Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndag

Publicerad 2012-05-06 10:04:57 i Allmänt

God morgon!
Önskar jag kunde skriva att gårdagens dåliga uppdatering var eftersom Mini ville komma, men icke... Men hade dock sagt att h*n inte fick komma under gårdagen eftersom min underbara systerson fyllde år! Grattis fina Sebastian!!

Var bara en sån dag när jag från början inte riktigt hade tid men datorn och sedan så orkade jag inte.
Somnade kring 17, helt slut, naturligtvis vaknade jag igen kring 21 väldigt pigg. Blev då en liten promenad och ett test om lite musik kunde få Mini på bättre tankar?
När jag vaknade kring 7 i morse var det strålande sol! :) Vilket var väldigt skönt att se efter gårdagens dåliga väder, först en massa snö på förmiddagen och på eftermiddagen/kvällen var det regn...
Men nu är det molnigt igen men väldigt mycket snö är nu borta! Kanske tittar solen fram under dagen? Vore perfekt då jag ska iväg och kolla fotboll i eftermiddag!
Nu ska jag fortsätta att slappa lite, städa, äta frukost och sedan hoppas jag på att jag orkar med en promenad!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela