Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tisdag

Publicerad 2012-05-08 09:26:45 i Allmänt

God morgon!
Solen bara fortsätter att skina över Umeå och det är underbart! :)
Fick dock inte till någon promenad igår, utan det blev mer balkonghäng! Var trött och trides väldigt bra på balkongen. Sedan på kvällen var det ju dags för hockey, Sverige mötte Danmark. Började ju väldigt bra för Sverige och blev vinst, men sista perioden var inte den bästa.


Fick även leverans med våra nya utemöbler igår!
Nu vet jag dock varför jag inte köpt dom innan och varför det tog tid att hitta det jag har nu. Detta bordet är väldigt litet... Men men vi kör på detta och kanske hittar vi ett nytt till bord och så får det lilla vara avlastningsbord eller så får vi helt enkelt ha ett lite mindra bord nu! Ska se om jag orkar fixa ordning lite där ute idag, så ni får se hur det ser ut.

Nu blir det som vanligt att hoppa in i duschen och göra sig klar inför dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela