Stina

- Si vis Amari, Ama -

Babyrytmik

Publicerad 2012-10-02 08:39:00 i Våra dagar

Idag ska Mini och jag gå till öppna förskolan en sväng. Kanske tycker han att det är kul? En gång i veckan har dom för de minsta 0-1 år.
Efter det kommer mamma hit, blir lite fika och hjälp med att packa upp lite lådor. Har lite svårt att komma igång, vet inte riktigt vart vi ska börja när det är så mycket...
Längtar tills på torsdag då vi ska hämta soffan och fotöljen! Tror det kommer bli så bra! Har köpt ny matta och ska köpa nytt soffbord på torsdag. Kul när det börjar bli lite fint här hemma, men vi har fortfarande en bra bit kvar!
 
Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela