Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bättre och bättre

Publicerad 2012-10-19 08:35:00 i Våra dagar

Igår var det fullt upp! Började med en sovmorgon. Mini och jag blev väckt utav fastighetsskötaren som kom och knackade på vid 8,30... Vattnet skulle stängas av om ca en timma, så jag hoppade direkt in i duschen. Sedan åkte vi vidare till Åsa och fikade med min syster innan vi åkte vidare mot Ikea. Känns som vi aldrig kommer bli klara med vår handling där... Men fick köpt det som vi behövde just för tillfället, blev en bänkskiva, spegel, klädhängare, lite lådor och annat smått och gott!
 
Julen har kommit till Ikea
Söt kille i vagnen 
Vi var hemma vid ca 17 och då var det bara dags att börja montera allt. Inte alltid lika kul som att köpa allt.Men alltid lika skönt när det är klart!
Eftersom det var fullt med julsaker på Ikea blev jag lite sugen på att gå igenom våra saker, vad finns och vad behövs. Allt skulle dessutom i andra lådor. Nu står det prydligt i advent, julgran och pynt! Kommer bli så lätt när det väl är dags! ;)
Mycket utav mina kläder blev galgade och upphängda, äntligen. Kul att kunna se vad jag har. Vår köksö blev nästan klar. 
Kom i säng först vid 1, vilket är väldigt sent för mig, men dumt att sluta fixa när jag väl känner för det. Mini har dessutom börjat sova bättre på nätterna igen. Han sover inte hela nätter ännu, men somnar mellan 20,30-21 och har de sista nätterna vaknad vid 3-4 och sedan vid 7-8 igen. Det betyder att mamman blir lite piggare på dagarna!
 
Nu har jag tänkt att baka en liten kaka, mamma kommer vid 10 och lite senare kommer Therese och Andreas hit! En riktigt bra fredag med andra ord!
 
Önskar er en riktigt bra helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela