Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma fix

Publicerad 2012-10-23 18:47:15 i Våra dagar

Eftersom jag inte gjorde något igår har jag göra lite extra här hemma idag. Har tvättat, hängt och plockat in tvätt. Plockat in och ur diskmaskinen, dammsugit och nu rensar jag bland lite papper. Dessutom har jag ringt en massa samtal som jag har tänkt så länge, bokat tid för besiktning och kollat på nya däck. Maten står på spisen och vi väntar nu bara på att Sammi ska komma hem.
Blev en liten promenad förut, har fortfarande inte hittat någon bra promenadväg, så söker fortfarande! Men ändå skönt att komma ut fastän att det bara blev en kortis.
Mini somnade gott i vagnen och sov hela tiden.
Dags att dyka ner i alla papper igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela