Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma igen!

Publicerad 2012-10-14 19:59:46 i Våra dagar

Vi kom hem för ca två timma sedan och nu ska vi bara mysa framför tvn...
Sammi är och köper lite mat och snart är det dags för Solsidan. Ska försöka hålla mig vaken så vi kan se en film efter också, precis som en söndag ska vara! :)
För Sammi är det kort vecka som väntar och en efterlängtad långledig helg! Inget direkt planerat mer än att vi ska handla lite nytt till lägenheten. Ska i vilket fall bli väldigt skönt att ha honom hemma några dagar. Annars har Mini och jag lite bokade saker i veckan. På tisdag är det öppna förskolan och sedan ett besök av Jenny och hennes fina dotter, på kvällen är det informationsmöte om babysim.
På onsdagen är det först träning och sedan ska Mini äntligen få träffa sista tillskottet i kompiskretsen! 3 utav mina närmaste vänner har ju fått barn i år! ♥ Och i torsdags var det dags för Madde och Andreas att änligen få träffa deras lilla Ärtan! ♥ Och nu ska äntligen även vi få träffa den fina lilla killen.
På torsdag ska vi nog få besök utav Line och hennes söta son och efter det kanske Ikea, inget bestämt som sagt, men ska bli skönt att bara vara ledig lite tillsammans!
 
Nu kommer Sammi, så jag ska duka lite snabbt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela