Stina

- Si vis Amari, Ama -

Höstlov

Publicerad 2012-10-30 08:53:14 i Våra dagar

Idag märker även vi av att det är höstlov, öppna förskolan är stängd! 
Men vi har ändå planer för dagen så vi är redan uppe och igång. Mamma ska komma på besök och då ska det naturligtvis finnas lite goda nybakta kakor.
Hittade ett recept på en blogg jag brukar läsa och sedan när jag googlade runt var det som jag tyckte lät gott igen, så jag tog det som att det var menat!
Kladdkaka/Sega chokladrutor
 
Annars har vi det bra, nätterna blir bara bättre och bättre hos oss. Mini somnar ungefärligt samma tid som innan kring 20-21 och vaknar första gången vid ca 4, men efter det äter han hela tiden känns det som. Men tror han brukar äta en gång och sedan sova till ca 6 och sedan är han mer eller mindre vaken. Imorse gick jag bara och hämtade en leksak och sedan var han nöjd. När jag gick upp vid 7,30 låg han och sov igen! 
Så då passade jag på att duscha och plocka lite innan han vaknade.
 
Nu blir det att baka kaka!
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela