Stina

- Si vis Amari, Ama -

Nytt försök

Publicerad 2012-10-07 11:56:37 i

Gör väl ett nytt försök, skrev precis ett inlägg, men det gick inte att publicera... Lite lätt irriterande.
Sitter i alla fall i bilen, ska hämta ett skåp hos min syster, en sväng förbi mamma och pappa och även en tur till Ikea. Morgonen har varit lugn, Mini har sovit oroligt i natt igen. Har den sista månaden vaknat mellan en till två gånger per natt, vet inte riktigt varför? Kanske flytten som gjort honom lite orolig? Det var i alla där omkring det började... Idag vaknade han kl åtta, så jag fick i alla fall sova en stubd! :) Men att vakna och se lilla Mini le emot en gör att jag lätt klarar dagen! :)
Nu är vi framme, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela