Stina

- Si vis Amari, Ama -

Oct. 05, 2012

Publicerad 2012-10-05 23:41:49 i

Efter jag bakat klart kom en tv kille och fixade vår tv! :) Så nu kan även vi se på tv. Fråga mig inte varför, men av någon anledning var vår antennkabel avklippt och vi har haft ganska svårt att hitta en lösning... Men viss del visade sig vara ett missförstånd och en samtal senare fick jag tag i en tv kille som kunde komma förbi lite senare.

Åkte och hämtade Sammi på jobbet och sedan åkte vi till min syster för fredagsmys! Blev tacos och såklart lite äpplepaj till efterrätt.

Sicken bra start vi har fått på helg! <3 Imån ska vi äntligen få träffa lilla Kotten, som vi har längtat!!
Klockan är nu alldeles för mycket för min del, så jag ska strax sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela