Stina

- Si vis Amari, Ama -

Oct. 16, 2012

Publicerad 2012-10-16 17:47:23 i

Ytterligare en dag är påväg att passera och vi har haft fullt upp! Först en sväng på öppna förskolan, handla lite, hem och hänga tvätt och fixa fika innan Jenny och Adele skulle komma. Lång mysig fika innan det var dags för oss att åka på babysim möte. Nu har vi ganska så nyligen kommit hem och sitter och slappar lite i soffan. Snart ska vi ut igen, handla lite mera och sedan möta Sammi vid bussen innan vi går hem för att se Sverige spela match ikväll!


Imån blir det lite ändring på schemat efter att jag har tränat kommer Anna och Amanda hit på lite lunch! :)
Imån blir det ju som fredag för oss, Sammi är ledig resten utav veckan!
Nu blir det mera mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela