Stina

- Si vis Amari, Ama -

Onsdag

Publicerad 2012-10-17 17:06:42 i Våra dagar

Dagen började med träning! 
Andra gången och det känns riktigt bra! Jag tycker, än så länge, att det är jättekul!
Vi har alltså med oss våra barn också ligger dom på lite madrasser i mitten, oftast nöjda! :) Musiken är lite lägre så att det inte stör de små.
Efter det blev det direkt hem för att laga lite lunch, även idag skulle vi få finbesök!
Igår var det Jenny och Adele och idag Anna med hennes Amanda!
Söta
Lilla Amanda och Anna
 
Riktigt mysiga dagar! Är så glad att 3 utav mina vänner har fått barn så tätt inpå oss, så kul att kunna dela alla tankar som rör sig. Självklart även att barnen kan leka! :)
Anna och Amanda har ganska så nyligen åkt och Mini har precis somnat, själv ska jag lägga mig på soffan och slappa lite innan det är dags att börja laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela