Stina

- Si vis Amari, Ama -

Onsdag

Publicerad 2012-10-03 08:31:01 i Våra dagar

Verkade som om Mini inte skulle bli så förkyld, då han verkade helt bra igår, men i natt har han vaknat flera gånger, är snorig och känns lite varm, ogilla... Men redan nu känns han lite bättre, så vi hoppas att det försvinner snabbt!
 
Igår var vi som sagt på öppna förskolan, det var en massa barn där, 20st upp till året, tror att Mini var bland de yngsta. Först lekte vi lite på lekmattan, vid 10 var det dags för babyrytmik/sångstund och det gillade han skrapt! Annars tror jag han tyckte det var kul att bara spana på allt, alla nya leksaker, nya barn och höra alla röster. Efter sångstunden var det fika och Mini testade att sitta i stolen för första gången
Efter en liten stund kom han till min famn där han somnade gott.
Vid 11 gick vi och handlade lite fika och när vi kom hem kom mamma på besök. Fick röjt en hel del här hemma,  så fastän att det fortfarande är mycket lådor så är det väldigt mycket mer organiserat nu. Fick gått igenom alla Minis kläder, sorterat bort sånt som är för litet och allt det andra in i hans garderob. Alla hans leksaker är nu i hans rum, ja det börjar ta sig helt enkelt.
Idag får vi se vad vi hittar på, kanske blir det bara en slappardag!
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela