Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tar på krafterna

Publicerad 2012-10-09 15:09:46 i

Ja, tror nog att Mini är lite extra trött efter vi har varit på öpnna förskolan, men han verkar tycka det är kul. Han ligger gärna och bara spanar på alla som leker och alla vuxna som pratar.

Alltid kul att komma ut en sväng, fick dessutom tips att det var "mamma/pappa" pass på gymmet imån. Ett helt vanligt pass, men man får ha med sig sitt/sina barn. Ska bli kul att träna, men får se hur tuff jag är efter?!
Nu ligger Mini och sover gott i min famn och jag slappar framför tvn...

Ska även se om det finns platser kvar på babysim, skulle börja en ny grupp om 2 veckor och det skulle passa oss perfekt! Trodde inte att det fanns en simhallen här i närheten, men tji fick jag, gångavstånd ditt också.
Vi hörs lite senare, ska försätta mysa med Mini nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela