Stina

- Si vis Amari, Ama -

TGIF

Publicerad 2012-10-26 08:32:14 i Våra dagar

Äntligen är fredagen här!! :)
Känns alltid konstigt när man ena dagen är helt säker på att det är, i detta fallet, fredag och sedan kommer fredagen. Jag hade ju helt fredags stämmning igår, men får försöka tagga till idag igen!
Igår blev det lugnt, tänkte lägga mig alldeles för tidigt, men istället började jag kolla lite kort och plockade ut en del som ska framkallas när klockan var 12 gick jag och la mig för att kolla på en film, somnade dock efter typ halva, men absolut ingen tidig kväll.
 
 
Mini sköter sig fortfarande helt okay på nätterna, somnar i sin säng kring 20,30-21 och sover sedan där till ca kl 01-04, äter lite och somnar om i vår säng och sedan vaknar han kanske 1 eller 2 gånger till innan han vaknar för morgonen. Men allt är bättre än innan så jag är nöjd!
Jag ska hoppa in i duschen och sedan ska vi åka till min syster på lite fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela