Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tisdag

Publicerad 2012-10-30 18:05:45 i Våra dagar

Blev som vanligt en riktigt bra dag med mamma på besök. ♥ 
Började med lite fika, en skön 2 timmars promenad efter det lite gofika innan vi gick en sväng på loppis.
Vilket väder vi har haft, riktigt skön höstdag med en massa sol!
Kakan blev riktigt god, tror dock jag hade en för liten form, men gott i alla fall!
Mini har återigen börjat suga på tummen...
Inget vi gillar, så jag är där och drar ut tummen. Ibland stoppar jag in nappen istället, men den spottar han oftast ut snabbt igen.
 
Sammi är strax påväg hem och jag ska börja laga lite mat!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-10-30 19:56:23

Men så söt han är och det är ju sött att suga på tummen när man är så liten, men nä jag håller med bättre ,med napp som går att ta bort =)
Kul att kakan smaka, men hellre för stor form än för liten =)

Trevlig kväll
krma krma

Svar: Ja, det är väldigt gulligt! :) Men jobbigare när man ska försöka få dom att sluta... Ha det gott. Kram
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela