Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2012-10-11 16:23:01 i

Igår tog ju Mini 2 sprutor. Jag var lite nervös för hur han skulle reagera, då han grät en del sist. Men igår gick det toppen! Sist skulle vi hålla fast honom, men igår satt han i knät och lekte med sin leksak. Grät lite snabbt under sticket och sedan var det lugnt! På eftermiddagen var han som "vanligt" och jag märkte inte av något. På kvällen somnade han tidigare än vanligt, vaknade en gång och grät men somnade om gott igen i pappas famn. Han sov fram till 5 imorse, vilket är ovanligt nu för tiden. Men det klagar jag inte på!

Denna dagen började vi med att städa och fixa lite. Bakade en kaka och gjorde lite fint tills Mia skulle komma. Sedan blev det en lång och god fika! :) Var länge sedan vi träffades så det var mycket snack att ta igen och tiden bara sprang iväg.

Underbart att bo nära igen så att vi kan träffas när vi känner för det!

Mini verkar inte känna av sprutan direkt idag heller, var lite gnällig, men han har bara sovit ca 1 timma totalt sedan 7 i morse och det är ovanligt lite för honom. Nu har han somnat bredvid mig i soffan!

Jag tror jag sitter kvar och slappar en stund innan jag ska börja fixa med middagen. Så snart börjar den dagliga frågan, vad ska jag laga?

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-10-12 10:03:35

Å stackarn, inte kul att ta spruta ju. Skönt att han verkar reagerat ok i varje fall.

Tack för gratulationen till Elin, det är så skönt att ha henne på utsidan nu =)

Trevlig helg till er.
Kram

Svar: Ja, verkligen skönt! :) Inte kul när dom små är sjuka... Så fina bilder du lagt upp på syskonkärleken! :) Så fina!!Kram
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela