Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vad ska vi äta?

Publicerad 2012-10-29 17:32:42 i Våra dagar

Det "jobbiga" med att vara hemma är att jag oftast ska komma på vad vi ska äta, tycker det är ganska så kul att laga maten, men att försöka hitta på nya roliga och goda maträtter är inte alltid så kul.
Idag är en sån dag då jag är sugen på allt och inget...
Slängde ut frågan på facebook, fick många goda svar men inget som jag var sugen på just idag. Tänkte att jag skulle testa blomkålspure, men insåg att jag inte hade någon blomkål hemma, men det ska defenitivt testas en annan dag.
Efter lite googlande kom jag fram till att göra kycklingfile under broccoli och osttäcke, får se om det är något att rekommendera. Bilden ser ju god ut i alla fall! :)
Kycklingfilé under broccoli- och osttäcke Receptbild - Allt om Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela