Stina

- Si vis Amari, Ama -

6 september 2012

Publicerad 2012-09-06 15:56:52 i Våra dagar

Sitter och går igenom mina väskor och inser nu, alla har sagt det i flera år, att jag nog har sjukt mycket väskor... Gjorde en lätt rensning för ett tag sedan, men har fortfarande ca 100 väskor i min garderob. I nuläget använder jag INGEN. Har allt jag behöver i skötväskan och än så länge är det sällan som jag ger mig ut på egen hand, men den tiden kommer väl snart! :)
 
Annars var jag med om något jag aldrig trodde skulle hända, Kungsbacka Bostadsförmedling ringde och erbjöd oss en lägenhet!!! För er som är ifrån trakten så vet ni att det är ingen som händer allt för ofta, om det någonsin händer? Men efter 8 år i kön så kanske det är på tiden?
 
Dags att släppa datorn och ta tag i allt...
 

Kommentarer

Postat av: Jenny Taghvai

Publicerad 2012-09-06 19:17:52

Ey what?! Det va fasen inte dåligt, det regnar ju som sagt inte lägenheter på en här ;) men hur kommer ni att göra nu? Blir det lägenheten vid Borås som gäller ändå? Lycka till med allt, längtar som en tok :) Kram

Svar: Nä, det är det jag menar! :) Dock inte i kungsbacka, utan gällinge... Men det är skene som gäller, har redan skrivit papper! :) Snart ses vi!!! :) Puss
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela