Stina

- Si vis Amari, Ama -

Friendly

Publicerad 2012-09-12 19:38:00 i Våra dagar

Gillar verkligen Newbie ifrån KappAhl. Tycker dom har jättemycket fina kläder till dom små.
Idag blev det en ny body, mössa och ett par skor. Skorna är ju dock inte ifrån Newbie.

Har letat efter en svart mössa, så detta var ju perfekt! Har även varit på jakt efter ett par skor, men det är svårt att hitta några som går på ordentligt och som stannar på, men dessa är lätta eftersom dom öppnas heöa vägen.
 
Besiktningen utav lägenheten gick bra idag, ska tapetsera om 2 väggar, men det fixas imån. Annars var det lugnt. Efter det tog Helena och jag en promenad. Väl hemma blev det middag innan jag satte mig i soffan. Nu blir det mys innan det är dags för Mini att sova.
Imån blir det fika med Jenny och henns lilla Thea, knappt en månad gammal. Ska bli så mysigt.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela