Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fullt upp

Publicerad 2012-09-19 08:51:54 i Våra dagar

Where på begin?
Ja i måndags blev det fullt upp. Åkte som sagt och lunchade med min ena syster, min bror med fru, 3 syskonbarn och Madde. Sedan blev det att fortsätta spana lite på Ikea, vi bhöver ju, ja det mesta! :) Men i alla fall ny säng och soffa. Hittade inget riktigt bra så blev även en sväng på Chilli. Efter det åkte jag med Line hem en stund innan det var dags att åka till ishallen, Nea hade träning, för att sedan åka vidare till stallet där Hannah hade lite träning! Klockan var lite efter 21 när jag kom hem, men var väldigt nöjd efter en bra dag! :)
Gårdagen fortsatte även den bra, Line och Anna kom hit på lite frukost, framåt lunch kom mamma på lite mer fika. Mamma och jag gick sedan ut för att utforska Skene lite! På kvällen blev det riktigt god middag innan jag gick och la mig för att se film, äntligen har Niceville kommit ut.
Jag har länge velat se den.
Kan dock inte riktigt bestämma mig vad jag tyckte om den...
 
Nu blir det att hoppa in i duschen och sedan iväg för att fortsätta leta soffa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela