Stina

- Si vis Amari, Ama -

Höst

Publicerad 2012-09-14 15:22:58 i Våra dagar

Usch och fy vilket väder det är ute... Vaknade i morse och trodde att huset skulle blåsa bort. Nu blåser det dock inte lika mycket men istället regnar det... Hade varit lite mysigare om vi inte hade haft endast flyttkartonger kring oss. Kanske tända lite ljus och dricka lite te i soffan, men nu är det som det är. Snart kan även vi tända lite ljus i höstmörkret!
Istället roar vi oss med att frosta av frysen. Jag lyckades även bryta en nagel, aj!! Så långt ner så jag blev typ svimfärdig. Nu måste jag få tummen ut och packa det sista. Har behållt lite saker framme så det ska finnas något, men nu är det snart dags för oss att börja packa in i släpet.
Men blir så lätt att jag fastnar framför datorn, speciellt när det är något tråkigt som ska göras, då är plötsligt allt på internet väldigt intressant! :)
Nej, dags att ta tag i det NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela