Stina

- Si vis Amari, Ama -

Kallt

Publicerad 2012-09-24 19:51:00 i Våra dagar

Dagarna bara springer förbi och jag har glömt av bloggen lite...
Men vi har det i alla fall bra! :)
I helgen var Mini och jag i Kungsbacka, Sammi har varit iväg i Stockholm på jobb. Hann med en massa, frukost, fika, luncher, middagar, barnmarknad, gå på kungsmässan, fredagsmys, lördagsmys, blev en bra helg helt enkelt :) 
Idag har vi varit på lite soffjakt utan någon större framgång, eller hittade en som skulle varit perfekt, men inte helt i vår prisklass, så jakten fortsätter i dagarna! Mini sover och jag har precis hällt upp en kopp te. 
Värmen är inte påslagen i lägenheten, så jag har typ 50 ljus tända och hoppas att det ska hjälpa lite!
 
Nu väntar jag bara på att Sammi ska komma hem också blir det film!
Hoppas ni fått en riktigt bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela