Stina

- Si vis Amari, Ama -

Loppis

Publicerad 2012-09-04 09:45:00 i Våra dagar

God morgon!
Igår vaknade Mini när Sammi åkte vid  8,45 och idag ville han gå upp vid 7,30. Men nu har han somnat om igen och jag ska börja fixa och packa lite. På söndag ska vi nämligen vara med och sälja på loppisen! :) Jag har aldrig gjort det så det ska bli kul! Hoppas på att sälja mycket. Men misstänker att man nog kommer gå hem med en del i alla fall.
Igår testade han hoppgungan, har ju testat innan men då var han lite för liten. Men igår gillades det! :)
Han hoppar inte riktigt ännu, men snurra runt tycker han är kul! Han är ju inte helt nöjd på dagarna om han inte får 100 uppmärksamhet, i babysittern och i babygymmet blir han fort uttråkad så förhoppningsvis kanske han gillar detta bättre?
 
Nä, dags att börja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela