Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mellan regnet

Publicerad 2012-09-03 17:59:00 i Våra dagar

Var jätteskönt väder när vi kom ut! Senare började det blåsa lite och en liten stund senare kom en regnskur, tur för oss så var jag nära en butik som vi kunde gå in i. Fick gjort mina ärenden och handla lite inför middagen ikväll. När jag kom ut ifrån butiken slutade det precis att regna, igen, så turen var med oss idag! Efter det blev det en promenad hem igen!
Sommaren är snart föbi och träden börja ändra färg och tappa sin löv
Jag tycker att varje årstid har sin charm, så tycker det är mysigt när hösten kommer! Tända ljus när det regnar och är mörkt ute. Men får nog erkänna att sommaren är bäst!
 
Dags att lämna datorn och utnyttja tiden när Mini sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela