Stina

- Si vis Amari, Ama -

Organiserar

Publicerad 2012-09-12 00:06:00 i Våra dagar

I förmiddags var det dags för Sammi att åka söder ut. Jag satt så snällt och väntade på hyresvärden som skulle komma och kolla på lägenheten efter 30 min efter utsatt tid börjde jag bli förbannad och senare tänkte jag bara att jag skiter i det, bara bra om han kommer en annan dag då det var fullt kaos i lägenheten. En liten stund senare inser jag att det är fel dag!! :) Som det kan gå ibland. Men imån är det dags och nu känns det helt okay att han kommer! Alla skåp är tömda, väggarna rena, golven soppade och alla kartonger står organiserat! Nu kan jag lägga mig och sova gott, utan att behöva vara stressad för att det ser ut som f-n...
Annars har vi haft en lugn dag, legat i soffan och bara slappat, framåt 18 tyckte jag det var dags att göra något så gick en sväng till affären, fortsatte sedan på ca en timmes promenad innan jag gick och köpte mat och gick hem.
Nu ska jag sova! Hörs imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela