Stina

- Si vis Amari, Ama -

Soffjakt

Publicerad 2012-09-30 18:09:00 i Våra dagar

Igår begav vi oss som sagt ut för att leta soffa. Och lättare sagt än gjort, på första stället fann vi både soffa och fotölj! :) Trodde vi skulle springa i 10 olika affärer och sedan ändå inte känna oss nöjda, men ibland har man fel! Efter det åkte vi mot Ikea och även där hittade vi en massa bra saker som vi behövde, nya handdukar, lite ljus, en matta, några plädar och lite andra småsaker. 
Vid middagstid åkte vi till bror med familj och blev sedan kvar där resten utav kvällen. När vi skulle åka hem hade vi fått punka, så det blev att vi sov över där.
Nu är vi hemma igen, har precis ätit lite mat och ska nu börja packa upp allt, det kommer bli så fint här!! Mini har börjat bli förkyld, lille stackaren, så han är lite gnällig till och från, men för det mesta sköter han sig i alla fall!
Nu ropar Sammi, så är nog dags att lämna datorn! :) Fortsatt trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela