Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2012-09-06 08:43:23 i Våra dagar

God morgon!
Har varit vaken en liten stund så har fått fixa några saker, strukit ytterligare några saker ifrån min to-do list, har målat naglarna och nu ska vi strax ut på en morgonpromenad! Solen lyser men det ser väldigt blåsigt ut, men tror nog det kan vara ganska så skönt i alla fall! :)
 
Igår blev det en sväng in till stan, lunchade med Sammi. Gick en sväng på stan och kollade, stod en massa matstånd på torget. Kollade en hel del kläder och provade en del, men kände inte riktigt för att köpa något.
Mini låg i vagnen och hade det bra. Myste med snutten och Francis innan han somnade.
Väl hemma hann jag städa lite innan Sammi kom och vi gick hem till Sarah för att fika lite.
 
Dags att bege sig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela