Stina

- Si vis Amari, Ama -

13 april

Publicerad 2013-04-13 16:19:53 i Våra dagar

Gårdagen var tänkt till att göra mycket, istället var det ett gnälligt lite barn som tog upp all tid. Så istället för att städa, tvätta, laga mat, baka och fixa lite mer så var det mycket mys. Så länge jag bär honom är det lugnt, mysigt i korta stunder, jobbigt när det ska vara så hela dagen. Men med lite mutning med majskrokar så fick jag gjort lite i alla fall.
Idag var jag uppe tidigt och började fixa, lagade pajer och bakade en kaka. Lite senare kom vänner för att titta och handla lite ifrån Me&I. För vår del blev det inte mycket handlat, utan vi nöjde oss med en ny tröja till Mini. Men alltid trevligt med en massa vänner!! Dock glömde jag helt av att ta några kort. Istället får ni en bild ifrån påsken!
Nu blir det lite jobbsökande för min del, hoppas även hinna sy en mössa!
 
VAR ÄR VÄRMEN??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela